ავტორიზაცია все шаблоны для dle на сайте newtemplates.ru скачать
რეკლამა საიტზე
რეკლამა საიტზე
რეკლამა საიტზე
 
  • 19:03 – მე ვარ 60 წლის, მაგრამ ჩემი ხელები ძალიან ახალგაზრდულად გამოიყურება, მიზეზი ეს კრემია. 
  • 17:30 – ჩემს დაქალთან ერთად დავიწყე საზამთროს დიეტა, რომლის წყალობით 5 დღეში 4 კგ დავიკელი. ვამაყობ ჩემი შედეგებით 
  • 17:06 – ეს არის ნამდვილი საოცრება, ინფორმაცია რომელიც ახლახანს გავრცელდა ნამდვილი სასწაულია, ნახეთ რა მოხდა მახათას მთაზე ხალხი გაოგნებულია 
  • 16:58 – ამ ნიღბის დახმარებით სახეზე არსებული შავი წერტილები და გამონაყარი უკვალოდ გაქრება: როგორ მოვაგვაროთ კანის პრობლემები პომიდვრის დახმარებით? 

როგორ მივაწოდოთ ბავშვს კალცის დღიური ნორმა

როგორ მივაწოდოთ ბავშვს კალცის დღიური ნორმა
Загрузка...
კალცი ბავშვის ორგანიზმის ზრდა-განვითარების უმნიშვნელოვანესი კომპონენტია. კალცი სჭირდება ძვლებსა და კბილებს, ნერვულ სისტემას და კუნთების განვითარებას. კალცი ააქტიურებს ფერმენტებს, რომლებიც საკვებს ენერგიად აქცევენ. ამიტომ კალცის დღიური ნორმის დაცვა ბავშვებში აუცილებელია. 

რამდენი კალცი სჭირდება თქვენს შვილს?
1-დან 3 წლამდე: 500 მილიგრამი დღეში
4-დან 8 წლამდე: 800 მილიგრამი დღეში
დღე-ღამის განმავლობაში მიღებულმა დოზამ 2500 მილიგრამს არ უნდა გადააჭარბოს. 
კალცის ყველაზე მდიდარი წყაროა რძე, მაწონი და ყველი. აი, რამდენ კალცს შეიცავს ამა თუ იმ მოცულობის რძის ნაწარმი:

•    1/2 ჭიქა უცხიმო მაწონი 207 მგ.
•    1/2 ჭიქა რძე 150 მგ.
•    15 გრამი ყველი 100-112 მგ.
•    1 ნაჭერი მსხვილად დაფქული ხორბლის პური: 100 მგ.
•    1/4 ჭიქა მწვანილი 89 მგ.
•    ½ ჭიქა მოხარშული ბურღულეული 51 მგ.
არ დაგავიწყდეთ D ვიტამინი, ის კალცის ათვისებაში უდიდეს როლს თამაშობს. ყოველთვის გააკონტროლეთ, რომ ბავშვს ეს ვიტამინი არ მოაკლდეს.
რძე სასარგებლო ნივთიერებების წყაროა, მაგრამ ზედმეტი არ მოგივიდეთ. ბავშვები, რომლებიც ბევრ რძეს ან ზედმეტ კალცს იღებენ, დისკომფორტს განიცდიან. 

მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
Загрузка...
დატოვეთ კომენტარი
გამოკითხვა
10 ბალიანი სისტემით რა შეფასებას მისცემდით ჩვენს საიტს?
სოციალური ქსელი